Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

‎"Tappa inte bort dig själv i dina försök att hålla kvar någon som inte bryr sig om att förlora dig"!

Jaha, de va ett tag sen man skrev här också.
Har inte riktigt hunnit med, och inte haft någon lust heller.
De har hänt mycket i mitt liv, men lite jag delar med mig av till omvärlden.
Något jag kan dela med mig av är att jag fick turen då jag mådde väldigt dåligt pga jobb osv, så fick jag börja på ett nytt jobb :)
Kristinas städ & kemtvätt AB, vilket gjorde mig väldigt väldigt glad :)
Jobbar mer eller mindre varje dag nu, som LOKALVÅRDARE. (inte städtant;) UNDERBART!
De går åt rätt håll :)
Sen är det mycket tråkiga saker som händer omkring också, men bara man får en rätsida på allt och försöker lära sig leva mitt i skiten så blir det nog lättare att leva också.

Nu ska jag mysa med familjen medan jag ändå är här en sväng:)

Ha de bra alla, de ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar